Jaké podklady si připravit?
Na úvod něco o mně: Facebook a Instagram reklamě se věnuji už 3 roky.
Co je vlastně ta Facebook a Instagram reklama?
Pokud projíždíte Facebook, určitě jste si všimly, že se Vám občas ukáže obrázek nebo video a pod jménem je vidět slovo Sponzorováno.
Lidé platí za to, aby se jeji
3. Chyba – špatné nastavení reklamy
Technikálie jsou důležitou součástí nastavení Facebook reklamy. Nejde jen o přitažlivý text a hezký obrázek nebo lákavé video.
Aby reklama fungovala, je potřeba ji dobře nastavit, vědět, které zacílení vybíráme a proč a také reagovat, pokud se reklama nerozjede nebo chápat souvislosti, proč je reklama více nebo méně výkonná, než jsme očekávali.
Pixel, Business Manager, ověření domény, reklama konverzní nebo se zacílením na návštěvnost – z toho může jít hned hlava kolem.
Osobně své klientky s technikáliemi netrápím, společně naklikáme při sdílené obrazovce, co je třeba, navedu je krok za krokem a nastavení reklamy už přebírám kompletně do svojí správy.
Závěrem – Facebook reklamy jsou skvělý nástroj, jak oslovit nové lidi, získat tak kontakty do databáze a také prodávat své služby a produkty. Je však potřeba vědět, co děláte a umět je nastavit. Reklamy stojí čas i peníze.
Pokud se do technického nastavení nechcete pouštět sami, jsem tu pro vás.
Můžete si objednat nezávaznou konzultaci na 15 minut, kdy probereme, co plánujete a jestli, případně jaká reklama je pro vás ta vhodná.
Napište si o termín na info@sandrawoiwode.cz